محمد حسین طلبه نوجوان

آیت الله علما  - کرمانشاه
2
امام جمعه کرمانشاه: 
هدف دشمن، دورکردن جوانان از تفکرات انقلابی است 
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف مهم این هجمه ها و ناتوهای فرهنگی دشمنان اسلام و نظام دور کردن جوانان کشور از تفکرات انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در جمع روحانیون مستقر و طرح هجرت در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز دشمنان تمام عزم خود را برای از بین بردن اعتقادات و باورهای اسلامی جامعه به ویژه جوانان این مرز و بوم جزم کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه سطح تهاجمات از دریچه ها و کانالهای بسیاری همانند ماهواره، فضاهای مجازی، اینترنت و... صورت می گیرد؛ لذا در این برهه هوشیاری همه طلاب و روحانیون و مسئولان فرهنگی را طلب می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: یکی از اهداف مهم این هجمه ها و ناتوهای فرهنگی دشمنان اسلام و نظام دور کردن جوانان کشور از تفکر انقلابی است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه در این باره روحانیون وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند، بیان داشت: همگان می دانیم که جامعه روحانی تاثیرگذارترین قشر در مقابله با این همه تهاجم فرهنگی دشمنان است؛ لذا از شما روحانیون و مبلغان می خواهم که انقلابی وار وارد میدان نبرد شوید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، مسایل فرهنگی و تهدیدات جنگ نرم است، گفت: برای مقابله فرهنگی با دشمنان نظام و انقلاب، سیره عملی و علمی امام خمینی (ره) را چراغ راه خود قرار دهیم و یکی یکی این توطئه ها را خنثی کنیم.

  • محمد حسین خوشخو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی