محمد حسین طلبه نوجوان

شهردار تهران به رکورد محسن رضایی رسید

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ
شهردار تهران به رکورد محسن رضایی رسید
گفته می‌شود قالی باف از اینکه شانسی در انتخابات پیش رو ندارد آگاه است و هدف نهایی او از کاندیداتوری، انصراف به نفع سید ابراهیم رئیسی است تا در سهم بیشتری در کابینه احتمالی دولت "کرامت و کار" به او برسد.
گروه سیاسی صراط - محمدباقر قالی‌باف شهردار تهران  که به صراحت اعلام کرده بود "هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم" فقط ده روز روی حرف خود ایستاد و سرانجام برای سومین بار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد تا ازن حیث به رکورد محسن رضایی برسد.


به گزارش صراط، ثبت نام قالی‌باف در انتخابات در حالی است که او روز 16 فروردین تاکید کرده بود: "هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم ولی تمام تلاشم را در جهت کمک به پیروزی گزینه مطلوب در انتخابات ریاست جمهوری بکار خواهم گرفت." او به تازگی با کنایه به وعده 100 روزه روحانی گفته بود: "کسی که وعده 100 روزه می‌دهد درکی از مدیریت اجرایی ندارد" با این حال، وعده خود او برای کاندیدا نشدن 10 روز هم دوام نیاورد.

روز گذشته همایشی برای دعوت از قالی باف برگزار شده بود؛ همایشی که در سالن سرچشمه تهران برگزار شد اما حتی صندلی های این سالن نیز پر نشده بود. این همایش مورد اعتراض مقام های ناظر انتخاباتی نیز قرار گرفته و آن را تبلیغات زودهنگام عنوان کرده بودند.

حضور یا عدم حضور قالی باف ماه ها بحث محافل رسانه ای و سیاسی اصولگرا بود؛ اقدامات قالی باف و تیم رسانه ای او نشان می دهد او از مدت ها قبل برای کاندیداتوری آماده شده بود اما ظاهرا در نهایت تصمیم گرفته بود فقط در صورت عدم حضور روحانی نامزد شود.

با این حال، پس از اعلام نام او به عنوان یکی از کاندیداهای منتخب جمنا، او بار دیگر هوس کاندیداتوری کرد و در آخرین روز ثبت نام، خود را به وزارت کشور رساند.

در این میان گفته می‌شود قالی باف از اینکه شانسی در انتخابات پیش رو ندارد آگاه است و هدف نهایی او از کاندیداتوری، انصراف به نفع سید ابراهیم رئیسی است تا در سهم بیشتری در کابینه احتمالی دولت "کرامت و کار" به او برسد.
  • محمد حسین خوشخو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی